דיסק און קי קטלוג

דיסק און קי קטלוג

אחד המוצרים המובילים כיום בכל עולם הפרסום והמיתוג, הוא מוצר קטן וזעיר שיכול להיכנס לכל כיס  – דיסק און קי. דיסק און קי מגיע במגוון של דגמים שעשויים ממנעד חומרי גלם כמו עץ, מתכת, גומי או פלסטיק קשיח. על הדיסק און קי אפשר לחרוט את הלוגו של בית העסק ולהפוך אותו למוצר שיווקי מובהק. מלבד כל המידע שניתן להכיל בו והשימוש התדיר שנעשה בו, ניתן גם להפוך אותו לקטלוג שמכיל בתוכו את כל מגוון המוצרים שהחברה או הארגון מציעים לכלל לקוחותיהם. על מנת להבין כיצד ניתן להפוך את הדיסק און קי לקטלוג, נרחיב מעט על מה זה דיסק און קי.

מה זה דיסק און קי?

דיסק און קי הוא מוצר שנעשה בו שימוש כבר לפחות שני עשורים ועדיין לא אבד עליו הכלח. שכן ניתן לאגור בו קבצים רבים כמו קבצי וורד, תמונות ומוסיקה ועוד חומר רב וכך להתנייד אתו לכל מקום בעולם כשמאגר מידע שלם נשמר בתוך הדבר הזעיר הזה. הדיסק און קי הינו למעשה התקן זיכרון נייד שבעזרתו נוכל להפיץ את המידע שטמון בו או לאחסן כל מידע רלוונטי ולפתוח אותו בכל הזדמנות שנחפוץ. בשל יכולותיו אלה הוא הפך להיות כלי שימוש כיום בכל בית עסק וחברה וגם עבור אנשים פרטיים.

צילום מסך 2023 11 13 093839 - דיסק און קי קטלוג

אז כיצד נהפוך אותו לקטלוג?

עצם היותו כלי קיבול ומאגר מידע, אפשר שישמש גם כקטלוג עם דף מוצרים לתערוכות, להשקות, לכנסים או לכל הפצה אחרת. הצילומים בקטלוג כמו עטים ממותגים, מוצרי מזון ועוד, יצולמו בצורה מקצועית ואטרקטיבית ביותר, וכך ניתן יהיה לדפדף בין כל המוצרים, להגדיל אותם ובמידה ורוצים לקשר אותם לאתר של החברה וכן ליצור דף הזמנות שבו כל אחד יכול לבצע הזמנה און ליין.

המוצר נחשב למוצר מאוד נוח, הוא מיניאטורי ונגיש וניתן לעשות בו שימוש בכל מקום. במידה ואתם רוצים למתג את העסק שלכם, להיות רלוונטיים לעידן הדיגטלי ולחסוך הרבה כסף – דיסק און קי קטלוג יעשה את העבודה!

ניתן ליצור דיסק און קי המכיל קטלוג מוצרים הניתן לדפדוף ,הגדלה ,קישור לאתר, דף הזמנות ועוד.
ניתן ליצור על CD,DVD ודיסק און קי.
המוצר מאוד מיוחד ונוח למשתמש.
אם אתם רוצים למתג את עצמכם בעידן הדיגיטלי ובלי עליות הדפסה יקרות של קטלוג (מיושן)
זה המוצר בשבילכם.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: