דיסק און קי ממותג

דיסק און קי ממותג – DISC ON KEY

מתנה מושלמת ללקוחות

היתרונות של הדיסק הנייד הקטן, החסן נייד בעברית, רבים מאד. מאז שהפציע בחיינו ב-1999 היכולות שלו לשאת המידע שלנו באמינות רק גדלות. מכיוון שהוא יכול לשאת עוד ועוד מידע במשקלים הולכים וגדלים, אבל גודלו הופך זעיר יותר ויותר, חברות רבות מציעות דיסק און קי ממותג ומודפס בתור מתנה ללקוחות שלהם. כולנו צריכים לקחת איתנו מסמכים, תמונות או קבצים, והפרסומת הטובה ביותר עבור חברה היא שפתאום מישהו ישלוף ממחזיק המפתחות או מהארנק שלו מכשיר קטן עם הלוגו שלה. זול להפקה, פרסומת ניידת – שגם עונה על צורך הלקוח להסתובב עם מידע זמין. מושלם. מכיוון שמדובר בטכנולוגיית הפעלת פלאש בלתי מקודדת, אין צורך בסיסמאות ביצירת המכשיר או בהפעלתו, ובשל כך הוא הופך למוצר חומרה בסיסי ביותר וזול. הפקתו הזולה הופכת אותו למתנה מושלמת ללקוחות.

הדפסות על דיסק און קי

אחד המוצרים המובילים בעולם מוצרי פרסום והמיתוג, הינו "דיסק און קי לפרסום". הוא מגיע במגוון דגמים שעשויים מחומרי גלם כמו עץ, מתכת, גומי או פלסטיק קשיח. ניתן לחרוט עליו את הלוגו של בית העסק וכך להפוך אותו מיד למוצר פרסומי מובהק. הוא נתפס כיום כמתנה שימושית ומושקעת שניתן להעניק אותה לעובדי החברה, ללקוחות החברה וכך למעשה לפרסם את החברה או בית העסק בפני כל לקוח פוטנציאלי שנחשף ללוגו של החברה שמוטבע עליו.

מה זה דיסק און קי?

דיסק און קי לעסקים הינו מוצר שיש בו שימוש רב בימינו, ניתן לשמור בו קבצים רבים וחומר רב וכך למעשה להתנייד עם החומר ממקום מקום. הוא למעשה התקן זיכרון נייד שמאפשר לנו להעביר את המידע שיש בתוכו או לאחסן מידע חשוב ולפתוח אותו בכל רגע שנרצה מכל מחשב אחר, בצורה הפשוטה ביותר. הביקוש הפך אותו למוצר קד"מ יעיל ופופולרי ביותר ועל כן, ניתן למצוא היום מגוון של עיצובים ודגמים.
כל תכנון ועיצוב שלו יותאם בהתאם לצרכים ולסגנון בית העסק או החברה, כשהמכנה המשותף לכולם הינו הגודל המיניאטורי והשימוש הפשוט.

דיסק און קי שמיועד למיתוג

מיתוג הוא מה שמניע וחושף את הקשר של הצרכן עם בית העסק, בלעדי מיתוג ומוצרי קידום מכירות יתקשה כל בית עסק שמתחרה עם עוד מאות בתי עסק, לשרוד בעולמינו. ניתן למצוא היום דגמים רבים וצורות ייחודיות למיתוג עסקי, בין כל הדגמים תמצאו – דיסק און קי כרטיס אשראי, בצורת מפתח, מעץ ועוד מגוון של דגמים. על כל אותם דגמים ניתן יהיה למתג את שם העסק או את הסלוגן שלו ומשם הפרסום יעשה מעצמו. מדובר במוצר שהשימוש בו הוא תמידי, שקל לתפעל אותו ושיהווה מוצר פרסומי שנעשה בו שימוש תדיר.

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: