הדפסות על מוצרים ושילוט

הדפסות על מוצרים ושילוט

הדפסות על מוצרים ושילוט שונים ידועה כדרך אפקטיבית ושיווקית ברת השפעה גדולה על הצרכן. כל מוצר שהוא מודפס עם הלוגו או עם השם של החברה, ימשוך מיד את העין ויהפוך לפריט יצירתי ומקורי. בעולם של ימינו השינויים הוויזואליים נעשים בקצב מהיר והדפסה על מוצרים היא עוד דרך להישאר בשוק רלוונטיים וחדשניים. הדפסות על מוצרים יופיעו על גבי פריטים זעירים שממתגים את בית עסק או החברה ומסייעים להם לחדור עמוק לתודעתו של הלקוח, כמו הדפסה על גבי עטים ממותגים או הדפסות על גבי עצמים גדולים יותר, כמו הדפסה על עץ, הדפסות על כוסות, על פלטות ממתכת וכדומה.

מחלקת דפוס UV  מתקדמת + לבן  הדפסה כמעט על כל מוצר שטוח, פלסטיק, עץ, זכוכית, PVC , פרספקט וכו'
מחלקת שילוט מקצועית ומתקדמת : לוקובונד, קאפות, שמשוניות, רול אפים, מדבקות בחיתוך צורני, PVC  , קנבסים וכו'

הדפסות על מוצרים ושילוט - הדפסות על מוצרים ושילוט

איך מדפיסים על מוצרים

האלטרנטיבה של הדפס על מוצרי פרסום ומתנות תספק אין ספור רעיונות שיאפשרו מיתוג, עיצוב ותולדה של מוצרים חדשים וייחודיים שתואמים את הצרכים של כל חברה. כדי להדפיס באופן הכי איכותי על כל חומר, נדרש לעשות שימוש בטכנולוגיה שתואמת את העבודה עם אותו חומר גלם.  לדוג', ציפוי מלמינציה, שבא על גבי קאפה יספק לכל גוון שייבחר עמידות גבוהה וישמור על המוצר. הדפסה על גבי זכוכית תיעשה ישר מקובץ גרפי באמצעות מכונה ייעודית. הדפסה על חומר מפרספקס, תבוצע גם בצורה ישירה באמצעות קרני אור שמופקים ממדפסת לייזר ועוד.

למה זה כדאי לנו?

הדפסות על מוצרים שונים יקצרו באופן משמעותי כל תהליך עבודה ויחסכו גם בעלות של החומר עצמו וגם בעלות העבודה. השיטה שהייתה נהוגה בעבר בכל הנוגע למיתוג באמצעות הדפסה, בוצעה בעזרת מדבקה נפרדת שאותה הדביקו על גב המוצר, אולם כיום ההדפסה תטבע במוצר עצמו ותהיה חלק ממנו, מה שהופך את המוצר להרבה יותר אפקטיבי, שיווקי ויעיל. עוד יתרון גדול שהדפסה ישירה על כל מוצר תספק, זה רמת גימור באיכות הכי גבוהה שניתן. הדפסה על מגוון של מוצרים תאפשר מוצר ממותג שיכול לעמוד בתערוכות, בכנסים, כחיפוי של קירות או תקרה, עבור שלטים, דגלים ועוד מגוון של מתנות ממותגות שמושכות את העין ויוצרות באז שיווקי שיוצר מודעות והכרה שיווקית.

הדפסות על מוצרים ושילוט

הדפסה על בלוק עץ

הדפסות על מוצרים ושילוט

ביצוע דפוס על רול אפ

הדפסות על מוצרים ושילוט

הדפסות על דיסק און קי

הדפסות על מוצרים ושילוט

מחזיק מפתחות מודפס

הדפסות על מוצרים ושילוט

מחזיק מפתחות ממתכת

הדפסות על מוצרים ושילוט

הדפסה על קופסאות מתכת

הדפסות על מוצרים ושילוט

הדפסה על עטים

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: