דיסקים

שכפול, ייצור ועיצוב דיסקים

סי די פלוס – החברה המובילה בייצור דיסקים ובמתן שירותי צריבה עבור חברות הייטק, מוזיקאים מובילים, בתי תוכנה, מוסדות וארגונים מישראל ומכל העולם. מגוון שירותי חברת סי די פלוס כוללים: שכפול דיסקים מכל סוג, כולל ייצור ושכפול DVD ייצור דיסקים CD, אריזות לדיסקים והדפסת דיסקים לצריבה באיכות הגבוהה ביותר, כולל עיצוב, באמצעות טכנולוגיה חדשנית בהתאם ללייבל המבוקש. כמו כן, יכולת התפוקה הינה גדולה במיוחד, ייצור של מעל ל – 10,000 דיסקים ביממה כשכל התהליך עצמו מלווה בבקרת איכות קפדנית.

דיסקים - דיסקים

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר:

    ייצור ושכפול למוזיקאים, בתי תוכנה וחברות מדיה

    חברתנו מספקת שירותי שכפול דיסקים למגוון רחב של בתי תוכנה וחברות מדיה בארץ וברחבי העולם שמעוניינות להפיץ תוכנית עסקית של החברה, מערך לימודים לקהל הלקוחות שלהם ועוד. בין אם אתם מעוניינים בשירותי שכפול CD רגיל או שכפול די וי די, חברתנו תהייה ערוכה לייצר עבורכם שכפול דיסקים בכמות הנדרשת, בשיטה המהירה, יעילה ואיכותית ביותר באמצעות מכשור מתקדם ובעלות סבירה.

    שכפול דיסקים עם חומר לימודי

    בין קהל הלקוחות שלנו יש גם מוסדות וחברות שמטרתן לספק ללקוחות שלהם חומר לימודי, דידקטי באמצעים דיגיטלים, כשלעיתים מדובר בחומר רב כמו קורס שלם שמתנקז לתוך אותו דיסק. אנו מודעים לצרכים הללו ולרמת האיכות הנדרשת ומעניקים את כל השירותים הללו, כולל מיתוג והתאמה לאותו חומר לימודי, ברמה גבוהה ובאיכות לא מתפשרת.

    כיצד מתבצעת צריבת דיסקים?

    צריבת תקליטורים מתבצעת על ידי כונני צריבה של די וי די, שמשולבים במכונות או במגדלי צריבה. יש כאמור צורך בשימוש של דיסקים מקצועיים ואמינים שעברו בדיקת איכות במפעל היצרן, על מנת למנוע בעיות בזמן תהליך הצריבה וכן יכולת ההאזנה שלהם לזמן ממושך. בשלב הראשוני המכונות קולטות את המסטר (אותו תוכן שרוצים לשכפל) ולאחר מכן תתחיל פעולת העתקה של המסטר לכמה וכמה דיסקים בהתאם לדרישה. בתהליך הצריבה הפעולות מבצעות את הפעולה שמכונה-  Copy & Verify. בנוסף, המכונה תבצע גם – Verify, פעולה שמטרתה לבדוק את התקינות של הדיסק בטרם הוא יוצא ללקוח.

    השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: