מוצרי קידום מכירות ממותגים

מוצרי קידום מכירות ממותגים

ידוע זה מכבר שמוצרי פרסום לקידום מכירות הם שיטה מצוינת למיתוג יעיל של ארגון, עסק או חברה, אשר נצרבים בתודעתם של הלקוחות, הספקים, העובדים ובסביבת הארגון. מבחינת כלל האפשרויות שעומדות כיום לרשות כל ארגון או עסק בהגברת החשיפה והעמקת התודעה של השרות או מגוון המוצרים שלהם, שימוש במוצרי קידום מכירות ממותגים הינו האמצעי הפרקטי בפן השיווקי והפרסומי על מנת להרוויח חשיפה מרבית ביותר. כמו כן, גם בפן הכספי תקציבי – הסכום שתידרש החברה לשלם או הארגון, על מוצרי קד"מ כמו עטים ממותגים, גימיקים וגאדג'טים למינהם יהיה נמוך בהרבה זאת בהשוואה לשימוש באמצעי מדיה אחרים, כמו פרסומות חוץ, רדיו, טלפונים ניידים וכולי, שמיועדים למטרות פרסום ושיווק.

דיסק און קי בצורת לוגו החברה
רמקולים,אוזניות,-ומטענים-ניידים

שימוש רב פעמי בגימיק

למעט החשיבות בכל החדשנות של מוצרי קד"מ שמטרתם לחדש כל העת בעיצוב ובמקוריות שלהם,  חשוב לשים דגש גם על הפן הפרקטי ולאפשרות לעשות שימוש תדיר ולא רק שימוש חד פעמי בגימיק השיווקי, כך ניתן לשמר את הידיעה על השירות של הארגון בצורה שלא ניתן יהיה להתעלם או לשכוח ממנה. בנוסף, יש להתייחס גם למיקום בהם נעשה שימוש במוצרי קד"מ בקרב המקבל אותם, אם מדובר בספקים, בלקוחות או בעובדי החברה. חשוב לתת את הדעת למיקום דומיננטי ככל הניתן כדי שגם אלו שיימצאו מחוץ לפעילות העסקית עם החברה הרלוונטית, יוכלו להיחשף לכל שירות או פעילות של אותה חברה. חברות רבות כמו בנקים, חברות ביטוח, בתי השקעות וכולי, למדו להשכיל ולנצל את מוצרי הקידום שלהם, כשהם נותנים דגש לרלוונטיות ולמקוריות של המוצר וגם למיקומו של המוצר, כל זאת למטרת קידום העסקים והשירותים שהם מסוגלים להציע.

מתי יחולקו כל מוצרי הקד"מ?

את מנעד מוצרי הקידום אפשר יהיה לחלק בכל רגע נתון, אולם כדי להשיג את האפקט השיווקי המקסימלי ביותר, מומלץ לחלק אותם בזמנים ספציפיים, כך יהיה ניתן להגדיל את החשיפה אליהם ואת האפקט השיווקי שאותו מעוניינים ליצור. על כן, נכון יהיה לחלק מתנות ממותגות בכל אירוע חשוב ומשמעותי של החברה או לצורך חלוקת מתנות בכנסים, בהשקות, במועדים מסוימים שמצוינים על לוח השנה, כמו שנה אזרחית וכדומה, מתנה לכבוד החג המתקרב ועוד. מתנה שתוענק לכבוד אירוע מסוים תגדיל את האפקט השיווקי ואת התחושה שמדובר בשי אישי שמוענק מהחברה ללקוח או לעובד לפי כך כל מי שיקבל את המתנה או המוצר ירגיש הערכה גדולה והוקרה כלפי החברה או הארגון.

יתרונם המובהק של מוצרי קידום מכירות

היתרון הברור והבולט מכל מוצר קד"מ יבוא לידי ביטוי בכך, שמוצרים כמו מטען אלחוטי שעליו מוטבע הלוגו של החברה, מחברות ספירלה ממותגות או כל מחברות עם הדפס של הלוגו, אינם כלי שיווקי חד פעמי שעלול להישכח מיד לאחר שהוענק, ההיפך הוא הנכון – הנוכחות שלהם במשרד או בבית, הינה פרקטית ויש בה שימוש, שכן המוצר ילווה את האדם שקיבל אותו גם בפעילות היומיומית שלו.

הרווח הגדול מהפקת מוצרי קד"מ יהיה בחיזוק הקשרים העסקיים שקיימים עם כלל הלקוחות והעובדים הקיימים לצד הגדלת מעגל לקוחות חדש, וזה בזכות שכל מי שקיבל את המוצרים הללו שעליהם מוטבע הלוגו של החברה, ייזכר מיד בשירותים, במוצר ובחברה עצמה, וכשמידע זה יהפוך להיות רלוונטי עבורם, אז הם יפנו בשמחה לחברה בכדי לקבל את השירות שהיא מפרסמת עם הלוגו, יחד עם כל פרטי הקשר שלה לעת צורך.

עטים ומחברות

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר: