קופסאות פח ממותגות כאמצעי שיווק

קופסאות פח ממותגות כאמצעי שיווק

דמיינו לכם קופסת פח מעוצבת וצבעונית עם סרט ורוד שמעטר אותה, אתם פורמים את הסרט, פותחים את הקופסה ונהנים לצליל הפח ולטקסטורה הקרירה שמזכירים ילדות. בעבר נעשה שימוש בקופסאות פח ככלי איטום יעיל במיוחד ששומר על טריות המזון כמו זיתים, קפה, סוגי פיצוחים למיניהם, תבלינים וכו'. אולם היום הן חוזרת ובגדול, קופסאות פח ממותגות  – מיועדות למגוון שימושים, עם כל היתרונות שהן מביאות והניחוח הרומנטי.

קופסאות פח לא נשברות או מתכלות וניתן להכיל אותן תמיד במוצר חינני ומשמח כמו עוגיות, תכשיט, כלי תפירה וכו'. הן משמשות כאריזת מתנה מקורית וקסומה ולכן בעלי עסקים רבים נעזרים בהן כמוצר שיווקי שאורז שי או מוצר בעל זיקה לבית העסק או לחברה. אז כיצד ניתן לעשות בהן שימוש יעיל ולהפוך אותן לשגריר שיווקי מובהק שיחולק כמתנה ללקוחות, לעובדים ולספקים. כל התשובות במאמר שלפניכם.

קופסאות פח ממותגות כאמצעי שיווק
קופסאות פח ממותגות כאמצעי שיווק

היתרונות של קופסאות פח כמוצר פרסומי

הפח הוא מתכת שעובדה ליריעות דקות, מה שמספק לו את החוזק והעמידות האופיינית לו. יחד עם זאת, הפח הוא גמיש וניתן ליצור בו מגוון צורות ויצירות אומנות. יש לו שיק עיצובי מיוחד שמשדרג את אלמנט ההפתעה. לאחר הוצאת המוצר, הקופסא תמשיך להיות שימושית למטרות אחסון חפצים שונים וקורה לא פעם שאנשים יתרשמו הרבה יותר מהקופסא עצמה מאשר מהמוצר שבתוכה.

למעט היופי והנוסטלגיה שקופסת הפח משרה בכל אחד מאתנו, היא גם אריזה עמידה ואיכותית, כל זמן שהיא אינה נפגשת בלחות. ניתן למצוא היום ברשתות השיווק קופסאות פח שמייצרים אותן במכוון עם גוון חלודה על מנת ליצור את העיצוב הרטרו של פעם.

היום ניתן לייצר קופסאות פח בגדלים שונים כשהן יכולות לשמש כמיכל ענק לניירת, קופת חיסכון, אריזה למשחקים, אחסון של טקסטיל, כלי שמכיל בתוכו זיכרונות, אוסף מטבעות, כלי נגינה לילדים, ברגע שהופכים את הקופסא ניתן גם להשמיע צליל מתוכה. יש אין ספור שימוש לקופסאות הפח והן מעניקות גם אלמנט דקורטיבי על כל מדף עליו הן מונחות. חברות שמשווקות קופסאות פח למטרות שונות, דואגות לעצב את הקופסאות במגוון עיצובים, לרוב יעצבו אותן גרפיקאים מנוסים ומקצועיים, כשהם לוקחים בחשבון את אופי הכלי או המוצר שיאוחסן בתוכן כגון – דיסק און קי, אוזניות, עט, בושם, שוקולד וסוכריות, כוסות וכו'.

קופסאות פח עם לוגו

בימינו, בית עסק או כל חברה שמעוניינים לחלק שי ללקוחות במסגרת כנס או תערוכה, יבקשו להסתייע בשי מקורי וממותג. זה יכול להיות כל דבר שיש בו שימוש תדיר, כשמטרת העל היא שהלוגו יהדהד בראשם של הלקוחות, עד הרגע בו יבקשו להיעזר בשירותיה או שירכשו את המוצרים שלה. קופסאות מתכת עם לוגו של החברה הם בהחלט כלי שיווקי אידיאלי שיכול לסייע הן באריזה של השי והן כמוצר מיתוגי בפני עצמו שיתפקד לאורך שנים, גם אחרי שהמוצר שהוא מכיל מתכלה או כבר לא פונקציונלי.

כשהקופסא מגיעה עם הדפס גרפי ברזולוציה גבוהה ביותר, היא תיצור מיד הזדהות עם ההדפס ותאפשר פלטפורמה מיתוגית אידיאלית. טכנולוגיית ההדפסה תסייע לכל בית עסק להדפיס על גב הקופסא כל מה שיבקשו – את השם של החברה, את הסלוגן, כל הפרטים שלה או את לוגו, ולאחר מכן לחלק את הקופסא כשי בכל הזדמנות עסקית או כשי שמיועד לחג עבור צוות העובדים וקהל הלקוחות.

אז כיצד ננצל אותן למיתוג?

אז היום תוכלו למצוא מגוון של קופסאות פח איכותיות עבור כל מטרה ובאיכות שאינה מתפשרת וכאמצעי להעברת מסר פרסומי גם כפריט מכירה ממותג בכל בית עסק. הקופסא יכולה להגיע בגדלים ובמידות שונות, עגולות מרובעות, כשהחלק העליון שלהן שקוף וניתן לראות דרכו את התכולה, או שהן אטומות לגמרי, במגוון עיצובים שונים, עם מיתוג על ידי חריטה או מדבקה מודפסת עם הלוגו של החברה. זו ללא ספק תראה כמו אריזה מושקעת שתשדרג כל תכולה, תעניק הרבה סגנון, קלאס ורושם יוקרתי. יתרון זה יבטיח שעיצוב ראוי יהפוך אותה לשימושית גם במרוצת השנים ובעיקר חשופה לכמה שיותר לקוחות קיימים ולקוחות פוטנציאלים.

 

 

פתח/י צא'ט
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך
דילוג לתוכן