Custom USB – תכנון וייצור דיסק און קי בצורת לוגו

Custom USB – דיסק און קי צורני

תכנון וייצור דיסק און קי בצורת לוגו החברה

למתג את עצמכם מעל כולם

דיסק און קי בצורת סמל הלוגו של החברה או בית העסק שלכם, נבנה בהתאם ללוגו או לפי כל מוצר פרסומי של החברה והוא ישמש למטרות קידום ומכירה עבור לקוחות, בכנסים, בתערוכות ולמגוון צרכים נוספים. תכנון וייצור דיסק און קי בצורת לוגו יספק מענה פתרון אידיאלי לכל חברה או ארגון שמעוניינים להיטמע בתודעתם של הלקוחות שלהם ולהעביר להם מידע רלוונטי. דיסק און קי צורני בהתאמה אישית היא השיטה שמעלימה  מהדיסק און קי את המראה הגנרי שלו והופכת את חיבור ה-USB לצורה סימפטית ותלת ממדית שיש לה זיקה לבית העסק או החברה.

Custom USB - Custom USB - תכנון וייצור דיסק און קי בצורת לוגו

השאירו פרטים לקבלת מידע נוסף והצעת מחיר:

    דיסק און קי בצורות  – מוצר שיווקי ושימושי

    כל בית עסק שמכיר בחשיבותו של מיתוג, ירצה במוצרים ממותגים שניתן יהיה לחלק אותם בכל הזדמנות שיווקית לעובדים, ללקוחות ולקולגות. דיסק און קי ממותג הינו מוצר שיש בו שימוש תדיר. הוא משמש ככלי אחסון אידיאלי לחומרים למטרת העברה של נתונים וגיבוי שלהם. אחד השימושים הנפוצים הוא הכנסה של תוכן שיווקי של החברה כמו – סרטוני וידיאו או שמע, קבצי מידע על אופי הארגון והדמיות של מנעד פרויקטים שנעשו ופרויקטים עתידיים וכדומה.  ניתן לייצר היום דיסק און קי צורני לפי הלוגו בצורה מדויקת ובהתאם לכל דרישה של הלקוח.

    שלבי ייצור דיסק און קי

    להלן השלבים של תכנון וייצור דיסק און קי בצורת לוגו –

    1. קבלה של הלוגו המוגמר מהלקוח ובחירה בדיסק און קי צורני שמעתיק את הלוגו הנבחר.
    2. בחירת נפח – בחירת הנפח תקבע את כמות מקום האחסון שיהיה לכל מי שמקבל את המוצר ועל כן יש להתחשב בצורך זה מלבד המיתוג. היה וזה מיועד לעובדים או ללקוחות מומלץ לבחור נפחי זיכרון גדולים. אם מדובר בשי ממותג שנועד בעיקר לרושם, אפשר ללכת על נפח קטן.
    3. בחירה של חומר גלם – עליכם לבחור את חומר הגלם שממנו ייצרו את הדיסק און קי – פלסטיק, PVC, עץ או מתכת.
    4. לסיום, יש לבחור את הכמות הרצויה.