דיסק און קי בצורות – מוצר פרסום מנצח ומתנה מדליקה ללקוחות

דיסק און קי בצורות

דיסק און קי הוא למעשה זיכרון נייד מזערי שכל אחד מוצא בו שימוש. היום נהוג להעניק אותן כמתנה שימושית שלא נותרת לה חסרת מעש על המדף, כי אם מתנה שניתן לאחסן בה קבצים רבים מכל סוג ולקחת אותה לכל מקום. התקן נייד זה יהווה גם שי אידיאלי ללקוחות ולעובדים של כל חברה או בית עסק, לרבות עם הלוגו של החברה ייחרט על ההתקן וכך יצליח להדהד בכל שימוש. אם בעבר היה נהוג להעניק מתנה לסוף שנה, חגים – חולצה, שמשייה או מגבת חוף צבעונית, כיום המוצר המקדם מכירות הפופולרי ביותר הינו  – disk on key, פריט ששומר את כל הזיכרונות במקום בטוח ומאפשר לנו להעביר אותם ממחשב למחשב בפשטות. כל אחד ימצא בו צורך, בין אם זה למטרות אחסון קבצי עבודה ובין אם מדובר בקבצים אישיים כמו מוזיקה או תמונות אישיות וכו'. מאחר שמדובר בפריט שיש בו שימוש תדיר, תהיה לו גם רלוונטיות בכל הנוגע למיתוג המופיע עליו – הוא יבלוט בשטח, לרבות בסביבה דיגיטלית, ימשוך את העיניים וצפוי להיטמע בזיכרון ולהישלף בעת הצורך.

דיסק און קי צורני
דיסק און קי צורני

דיסק און קי ממותג בצורת לוגו

אחת הדרכים המבוקשות ביותר למיתוג עסקי, לרתימה של משקיעים ולסחיפה של לקוחות תהייה על ידי מוצרי קידום מכירות, או אם נרצה, מוצרי קד"מ ופרסום, כשבניהם מככב הדיסק און קי הממותג. פריט מנצח זה יכול להגיע עם חריטה או הדפס של הלוגו של החברה, או אפילו דיסק און קי בצורות כשבזמן שימוש – הלקוח, העובד או הספק של החברה, יחשפו  מיד לשם שלה וזה למעשה מה שיגדיל ויבטיח את הסיכוי לכך שבעת הזדקקותם לשירותי החברה – היא תהייה הראשונה עליה יחשבו ואליה יפנו.

ניתן להעניק אותו בכל הזדמנות עסקית שמייצגת את הפעילות של החברה וכך "על הדרך" לחשוף, גם את כל מי שטרם נעשה לקוח של החברה, ללוגו שלה ולכל האופציות המעניינות שהיא מציעה. בנוסף, אפשר לחלק לכל עובד את הזיכרון הנייד כמחווה על עבודתו המושקעת והמסורה והוא כבר יעשה בו שימוש לצרכיו וכך ימשיך, כמו שגריר נאמן או סוכן מכירות, מטעמה של החברה, לחשוף את הלוגו שלה בכל מקום בו ישהה.

דיסק און קי בצורות
דיסק און קי בצורות

דיסק און קי בעיצוב אישי

כל בעל עסק או חברה מכיר את העסק שלו בצורה הטובה יותר, הוא יודע איך הכל אמור להראות ויש לו את החזון שבו הוא מאמין ודבק בו לכל אורך הדרך. לא פעם ירצה בעל עסק למתג את אותו חזון ולהפיץ אותו וכך לנסות להגדיל את קהל הלקוחות שלו. את זה הוא יכול לעשות באמצעות חלוקה של התקן נייד שמעוצב בעיצוב אישי. היום עומדת בפניו האפשרות הזו – לעצב כל פריט אונליין או לעשות שימוש בעיצוב שכבר קיים כמו הלוגו של החברה. יש מגוון של צורות ורעיונות עיצוביים לדיסק און קי ועל מנת להפוך את הפריט למקורי וייחודי בשטח, אפשר לגמרי 'לצאת מהקופסא' ולמצוא רעיון חדשני שיעלה חיוך בקרב כל מי שיוענק לו ההתקן וכך גם יותיר רושם חיובי פי כמה על החברה.

מתנה בכנסים ותערוכות

המטרה של כנסים ותערוכות לפני הכל היא ליצור סביבה שפותחת דלתות לקשרים ויחסים אישיים ועסקיים. חלוקת מתנה לכל הנוכחים במסגרת כנסים ותערוכות הינו מנהג נפוץ והזדמנות נהדרת בעלת ערך שיווקי רב. מדובר בפלטפורמה לגיטימית לחלוקת מוצרים ופריטים בעלי ניחוח שיווקי, ולכן לא תהייה תחושה כאילו כופים על הנוכחים לקבל מתנות או לעשות שימוש בשירותי החברה, כי אם מדובר בסביבה שמעודדת חלוקה של מוצרי קידום ופרסום, בעוד שכל חברה יכולה ומוזמנת להציע את שירותיה ולפנק את הנוכחים במתנות שוות במיוחד.

באמצעות חלוקת מתנות לכל הנוכחים יוענק גם יחס אישי וראוי, שיעיד על הערכה והוקרה על כך שהגיעו לכנס וכיבודו את החברה בנוכחותם. גם אם מדובר בלקוח שאין לו זיקה לחברה או לעסק והוא עדיין יזכה לקבל מתנה מדליקה זו – ככל שהיא תהייה מעוצבת יותר, מרשימה יותר, עם לוגו נוכח ובולט, כך גדלים הסיכויים שהוא יהפוך להיות לקוח מן המניין.

 

פתח/י צא'ט
צריכים עזרה?
שלום,
איך אפשר לעזור לך
דילוג לתוכן